Veelgestelde vragen
Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet
tussen of wilt u meer informatie? Stuur dan een e-mail naar service@dunweg.nl. U kunt
onze helpdesk ook bellen via +31 88 015 78 78. Zij is op werkdagen van 8:30 tot
17:00 uur voor u bereikbaar.
Algemeen
Wat is Persoonlijke service Dunweg?
Persoonlijke service Dunweg is
een dienst die uit verschillende onderdelen bestaat. Onze dienst biedt u onder
meer hulp bij verlies en diefstal. Wij zetten hieronder de belangrijkste
kenmerken van de dienst voor u op een rij:
- Met de Persoonlijke service Dunweg
blokkeert u met één telefoontje al uw geregistreerde financiële kaarten en
SIM-kaarten van mobiele telefoons.
- Bent u al uw financiële kaarten en geld
op uw reis kwijtgeraakt? Persoonlijke service Dunweg kan dan een voorschot aan u
verstrekken zodat u uw reis voort kunt zetten.
- Ook kunt u
gebruik maken van de sleutelretourservice en bagage-opspoorservice.
- Registreert u uw identiteitsbewijs met vervaldatum? Met de
herinneringsservice stuurt Persoonlijke service Dunweg u tijdig een herinnering zodat u
uw identiteitsbewijs op tijd kunt vernieuwen.
- Uw gezinsleden
kunnen ook gebruik maken van de voordelen van Persoonlijke service Dunweg.
Wie is Persoonlijke service Dunweg?
Persoonlijke service Dunweg
wordt uitgevoerd door DataBase Fulfilment B.V.
en VHD B.V. Alarmcentrale. Uw
(online) dossier (de registratie van uw gegevens, de opslag, het beheer) en de
helpdesk worden verzorgd door DataBase Fulfilment B.V.. Zij heeft al jaren
ervaring met soortgelijke beveiligde services voor diverse banken en
verzekeringen. Persoonlijke service Dunweg is gekoppeld aan de alarmcentrale VHD Deventer. Daar kunt u telefonisch terecht in geval van nood.
DataBase Fulfilment B.V. is gevestigd aan de Rietbaan 6,
2908 LP Capelle aan den IJssel. Inschrijving Kamer van Koophandel Rotterdam
onder nummer 24305044. VHD B.V. Alarmcentrale is gevestigd aan de Keulenstraat 6,
7418 ET Deventer. Inschrijving Kamer van Koophandel onder nummer 70546436.
Uitvaartzorg is gevestigd aan de Achterweg 40, 2132 BX Hoofddorp. Inschrijving Kamer van Koophandel onder nummer 34091719.
Gebruik en dossier
Hoe kan ik mij voor Persoonlijke service Dunweg aanmelden?
U kunt zich aanmelden voor Persoonlijke service Dunweg door bovenaan deze pagina op “Aanmelden” te klikken en de instructies te volgen. Maar u kunt ook contact opnemen met onze helpdesk. Stuur hiervoor een e-mail naar service@dunweg.nl, bel naar +31 88 015 78 78 of stuur een brief naar Persoonlijke service Dunweg, Postbus 189, 2130 AD Hoofddorp.
Wat betaal ik voor Persoonlijke service Dunweg?
U betaalt
per jaar € 59,95 voor Persoonlijke service Dunweg.
Hoe kan ik wijzigingen en/of nieuwe gegevens voor mijn dossier doorgeven?
U kunt wijzigingen voor uw Persoonlijke service Dunweg dossier zelf online doorvoeren door in te inloggen op Mijn Persoonlijke service Dunweg. Ook kunt u telefonisch of per post wijzigingen doorgeven aan onze helpdesk, +31 88 015 78 78 of Persoonlijke service Dunweg, Postbus 189, 2130 AD Hoofddorp.
Welke gegevens kan ik registreren?
U kunt verschillende
gegevens registeren zoals financiële kaarten en waardevolle documenten en
eigendommen. Voorbeelden van uw waardevolle documenten en eigendommen zijn
identiteitsbewijzen, sieraden, medicijngebruik, testament, wilsbeschikkingen, verzekeringspolissen of
kunstwerken.
Kan ik de gegevens van anderen in mijn dossier registreren?
U kunt de gegevens van uw gezinsleden, die woonachtig zijn op hetzelfde
adres, ook in uw dossier registeren.
Hoe kan ik mijn Persoonlijke service Dunweg opzeggen?
U kunt
uw Persoonlijke service Dunweg opzeggen door een e-mail of brief te sturen naar onze
helpdesk, service@dunweg.nl of Persoonlijke service Dunweg, Postbus 189, 2130 AD Hoofddorp. Vermeld bij uw
opzegging uw lidmaatschapsnummer en NAW-gegevens (deze gegevens hebben wij nodig
om uw Persoonlijke service Dunweg op te kunnen zeggen).
Mijn Persoonlijke service Dunweg
Wat is Mijn Persoonlijke service Dunweg?
Mijn Persoonlijke service Dunweg is een beveiligde omgeving waar u online uw dossier kunt inzien en bijwerken. Om hiertoe toegang te hebben, heeft u een gebruikersnaam, een wachtwoord en een met ons gecontroleerd e-mailadres nodig.
Waarom is mijn e-mailadres nodig?
Om goed gebruik te maken van Mijn Persoonlijke service Dunweg hebben wij een e-mailadres van u nodig. Dan kunt u bijvoorbeeld zelf uw wachtwoord opnieuw instellen als u die bent vergeten en informeren wij u indien u uw gebruikersnaam of wachtwoord heeft gewijzigd. Na registratie van een e-mailadres of na het wijzigen van uw e-mailadres sturen wij u een e-mail met het verzoek om dat e-mailadres aan ons te bevestigen. Alleen dan weten wij zeker dat u de eigenaar bent en wij u hierop kunnen bereiken. Na een geslaagde controle ontvangt u een e-mail van ons met uw gebruikersnaam.
Ik kan niet inloggen, wat kan ik doen?
Om in loggen heeft u een gebruikersnaam en wachtwoord nodig.
Bent u uw wachtwoord vergeten of heeft u deze niet ontvangen? Dan kunt u deze zelf instellen. Ga hiervoor naar onze website, vervolgens naar ‘Inloggen’ en klik op ‘Wachtwoord vergeten’. Let op, dit kunt u alleen doen als wij een gecontroleerd e-mailadres van u hebben. Indien u nog geen e-mailadres heeft opgegeven of deze nog niet aan ons heeft bevestigd, neemt u dan telefonisch contact op met onze helpdesk. Ook voor uw gebruikersnaam neemt u telefonisch contact op met onze helpdesk.
Bestellen
Kan ik extra sleutelhangers, bagagelabels en/of stickervellen bestellen? En hoe doe ik dit?
U kunt extra sleutelhangers, bagagelabels
en/of stickervellen bestellen door contact op te nemen met onze helpdesk. Stuur
hiervoor een e-mail naar service@dunweg.nl of bel
naar +31 88 015 78 78. Ook kunt u een brief sturen naar Persoonlijke service Dunweg,
Postbus 189, 2130 AD Hoofddorp.
Vermeld bij uw bestelling
de producten die u wilt bestellen, uw lidmaatschapsnummer en NAW-gegevens (deze
gegevens hebben wij nodig om uw bestelling te kunnen verwerken). Om uw
bestelling verder te kunnen verwerken, dient u ook aan te geven van welk IBAN
(rekeningnummer) wij de kosten van uw bestelling mogen afschrijven.
Wat zijn de kosten van mijn bestelling?
De kosten van
uw bestelling hangt af van de producten die u bestelt en het aantal. Naast de
kosten voor de producten die u bestelt, betaalt u € 1,95 administratie- en
verzendkosten per bestelling. De kosten voor de producten zijn als
volgt.
- Sleutelhanger: € 3,95 per stuk
- Bagagelabel: € 1,95 per
stuk
- Stickervel: € 1,95 per vel
Hoe kan ik voor mijn bestelling betalen?
U betaalt
middels automatische incasso voor uw bestelling. Bij het plaatsen van uw
bestelling geeft u hiervoor een eenmalige machtiging aan Persoonlijke service Dunweg.
Hulp bij verlies en diefstal
Welke hulp biedt Persoonlijke service Dunweg bij verlies en diefstal?
Persoonlijke service Dunweg biedt u de volgende hulp bij verlies en diefstal.
- Met één telefoontje blokkeert u al uw geregistreerde financiële kaarten en SIM-kaarten van mobiele telefoons.
- Bent u al uw
financiële kaarten en geld op uw reis kwijtgeraakt? Persoonlijke service Dunweg kan dan
een voorschot aan u verstrekken zodat u uw reis voort kunt zetten.
- Als uw verloren sleutelbos en bagage worden gevonden, dan kan Dunweg Persoonlijke
Service deze aan u terugbezorgen.
- Alle waardevolle gegevens van u en uw
gezinsleden kunt u handig op één plek bewaren, bij calamiteiten zoals verlies en
diefstal kunt u snel een overzicht van uw gegevens opvragen.
Hoe kan ik mijn gestolen/verloren kaarten blokkeren?
Voor het blokkeren van uw kaarten belt u met onze alarmcentrale, +31 88 015 78 78.
Wat is noodgeld?
Noodgeld is het voorschot dat Persoonlijke service Dunweg aan u kan verstrekken als u al uw financiële kaarten en geld op
uw reis bent kwijtgeraakt. Dit voorschot, van maximaal €1.000, dient u terug te betalen aan Persoonlijke service Dunweg.
Wat zijn de kosten voor noodgeld?
Voor het
verstrekken van noodgeld en de terugbetaling ervan betaalt u
administratiekosten. Deze administratiekosten worden in rekening gebracht bij de
terugbetaling van het voorschot dat u heeft ontvangen. Deze
zijn als volgt.
- Noodgeld tot en met € 500: administratiekosten van
€ 14,50.
- Noodgeld van € 501 tot en met € 1.000: administratiekosten van
€ 19,25.
Sleutelretourservice
Hoe werkt de sleutelretourservice?
Als klant van Persoonlijke service Dunweg ontvangt u van ons bij uw welkomstpakket een uniek genummerde
sleutelhanger. Bevestig deze sleutelhanger aan sleutelbos. Als uw verloren
sleutelbos wordt gevonden en de eerlijke vinder deze naar ons stuurt, dan kunnen
wij uw sleutelbos met behulp van het unieke nummer identificeren en aan u
terugsturen.
Wat zijn de kosten voor het terugsturen van mijn sleutelbos?
Persoonlijke service Dunweg stuurt uw sleutelbos binnen Nederland kosteloos
naar u terug.
Bagage-opspoorservice
Hoe werkt de bagage-opspoorservice?
Als klant van Persoonlijke service Dunweg ontvangt u van ons bij uw welkomstpakket een uniek genummerde
bagagelabel. Bevestig deze bagagelabel aan bagage. Als uw verloren bagage wordt
gevonden en de eerlijke vinder contact opneemt met onze alarmcentrale, dan
kunnen wij uw bagage met behulp van het unieke nummer identificeren. Onze
alarmcentrale neemt vervolgens contact met u op, u kunt uw bagage dan laten
terugbezorgen of zelf ophalen.
Wat zijn de kosten voor het terugbezorgen van mijn bagage?
De kosten voor het terugbezorgen van uw bagage is situationeel en is
daardoor niet vooraf in bedragen uit te drukken. Als er bij onze alarmcentrale
een melding is gemaakt dat uw bagage is gevonden, dan zal zij contact met u
opnemen. Indien u het wenst, dan kan de alarmcentrale het terugbezorgen van uw
bagage faciliteren. Tijdens het gesprek met de alarmcentrale kunt u afspraken
maken over het terugbezorgen van uw bagage en de bijbehorende kosten.
Herinneringsservice
Hoe werkt de herinneringsservice?
Indien u uw
identiteitsbewijs met een vervaldatum registreert, dan stuurt Persoonlijke service Dunweg u uiterlijk twee maanden voor de geregistreerde vervaldatum een
herinnering zodat u uw identiteitsbewijs op tijd bij uw gemeente kunt
vernieuwen.
Contact
Hoe kan ik contact opnemen met Persoonlijke service Dunweg? En op welke
tijden?
Voor noodgevallen belt u met onze alarmcentrale,
zij is gedurende het jaar 24 uur per dag en 7 dagen in de week voor u bereikbaar
via +31 88 015 78 78.
Voor vragen of meer
informatie kunt contact opnemen met onze helpdesk. Zij is op werkdagen van 8:30
tot 17:00 uur voor u bereikbaar.
- E-mail: service@dunweg.nl
- Telefoon: +31 88 015 78 78
- Post: Persoonlijke service Dunweg, Postbus 189, 2130 AD Hoofddorp